LÄXOR SÅ KLART, ÄR DET INTE UNDERBART?

Det är lite mycket just nu så jag har inte hunnit göra något inlägg, jag hinner inte skriva något om utställningen idag men jag ska försöka hinna med det på lördag.
Skolan är ju helt sjuk! Bara en massa läxor, är det de dom vill att vi ska spendera nästan all vår fritid på? Ännu mera skola. Man går till skolan på morgonen är där till 14.00 16.00 två gånger i veckan. Kommer hem och vad är det man gör hemma då, jo skol arbete, läxor!!
Hade tänkt ut och springa när läxorna var gjorda och Kex innan Kex kommit hem men så blir det inte. Har lite ont i halsen och är snuvig och jag vill inte dra på mig något så det är väl bäst att låta bli med det. Synd jag som ville springa... jaja det är väl bättre om jag kan åka till stallet imorgon och rida och förhoppningsvis fortsätta vara frisk. Det måste jag vara, frisk måste jag vara!

Nej nu hinenr jag inte sitta här och klaga dags för Grekiska Antiken, skit roligt :/

Kan medela att Kevin är frisk från borelian nu och är mycket piggare än han har varit på länge

Kommentarer
Postat av: Gustaf

MMM... Jag minns att det var ganska drygt att börja sjuna... Mycket. ´Men det lönar sig i längden...

2009-09-10 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0