BESEGRAD

Jag är besegrad

På själva julafton gav jag upp.... mamma lyckades tillslut övertala mig och svag som man är på själva dagen gav jag tillslut vika. Efter ett år av lite tjat här och var har jag nu gett mig.
Jag ska börja med Juniorhandling (!) Så nu kan ni ju jubla =/ Men vem vet det kanske är roligt, eller det är roligt jag har provat, fast inet att tävla. Det är det som är problemet. Jag har backat ur så länga för klädernas skull. Kjol och balett skor, vad sägs om det? Aja hoppas att någon blev glad i alla fall?
Vill passa på att tacka Malin som har erbjudit sig att hjälpa mig. Tack :)

Igår klippte jag Kex, tycker nog att jag lyckades bra, faktiskt. Så idag ska jag ge mig på Idas päls, vilken står åt alla håll men först lite träning med Kex, see yua ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

hihi, då ska jag komma och hejja på dig vid ringside nästa utställning vi båda åker på, om du ställer upp på juniorhandlingen då vill säga. Men jag tycker det verkar väldigt roligt, lite fjompigt med kläderna kanske, men jag tror det kommer gå väldigt bra för dig, du visar ju Kex så bra =)



min mailadress är [email protected]



kram kram

2009-12-27 @ 21:49:40
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/
Postat av: felicia

vad är juniorhandling? ballettskor och kjol? varför :O

2009-12-28 @ 00:52:48
Postat av: Jenny & Kex

ooh, hej felicia. Saknar dig!! Vi måste vara snart.

Junior Handling är nästan som utställning fast det bara är föraren dommaren tittar på och föraren får inte vara äldre än 17 år och minst 10. Alla dom ställer inte mot varandra utan man delas upp i två grupper. När man gjort det så säger dommaren vad man ska göra och han tittar hela tiden på hur föraren ställer sin hund. Sen i högre klasser kanske man byter hund med någon annan i ringen eller så tar dom in andra hundar i ringen som delas ut, typ. Så det går ut på att vara en sån bra handler, att visa hunden så bra man kan, som möjligt! Dert är typ vad det är. Kan förklara lite mer när vi ses. Tack för julklappen föresten eller klapparna ;)

2009-12-28 @ 09:48:55
URL: http://posiitiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0