Utveckling

Vet ni vad?! Igår kväll satt jag och funderade på lydnad (mja, som vanligt dårå ;)) och så tänkte jag på den här veckan som varit. Och jag tycker banne mig det känns som vi har lyckats ta oss ett liiiitet steg framåt under den här veckan. Det känns som om vi kanske är på väg till en ny nivå ändå! Vi är nog på väg åt rätt håll i alla fall! Även fast än inte alla moment sitter på plats och dom är absolut inte perfekta (kan dom någonsin bli det??) så känns det ändå som om vi är på väg åt rätt håll. Tar vi oss bara upp för den här uppförsbacken, ja då ni, då ska ni få se ;)
Teamwork kallas det! ;)

Kommentarer
Postat av: hugan

hihi söt liten dans ni har för er!

Vad härligt att få känna så! Fast inte så konstigt så mycket som ni tränar ;) Tror säkert ni fixar det!

Jag skulle vara glad om jag kom på vad elsan pysslar med när vi ska gå hemmåt..nåt tokryck då hon hoppar och nafsar sig fast i mina kläder! Som en annan valp!

Any clue?

2011-11-07 @ 14:30:56
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Dessi & Teddie :)

Va härligt!! :)

Sv: Hihi, verkar vara vanligt hos lagottos :D

2011-11-07 @ 18:25:28
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0