Svar på frågorna #1

Varför heter det korv och inte körv?
Koooorv... köööörrrrv. Det var ett geni som sa att korv låter bättre tror jag :)

vem i gossip girl liknar mest dig? :D asså inte typ utseendet utan mer personligheten och såå haha ;)
Oj, jag vet faktiskt inte. Liknar jag ens någon av dom? Haha. Jag och "little J" har ju samma coola namn men det är väl det närmaste jag kommer någon av dom ;)


Aldrig mer glass eller aldrig mer choklad?
Helt klart aldrig mer glass! Ett liv utan choklad vad är det för liv liksom? ;)


Se ut som en falukorv eller en sparris?
Hmm... jag vill ju egentligen inte se ut som varken en falukorv eller en sparris. Men om jag nu verkligen måste väljer jag nog att se ut som en sparris, haha


Vad skulle du välja, att få träffa och krama Taylor Lautner men att ditt hår slutar växa eller att det växer jättesnabbt men du aldrig mer få se nån twilight film eller läsa nån twilight bok? :D
Nej, då skulle jag nog välja att inte krama honom och aldrig mer få läsa eller se någon twilight bok eller film... sad but true ;)


Hur ser ditt liv ut om tio år?
Jaadu.. jag hoppas att jag snart är klar med min utbildning och är på väg ut i arbetslivet. Självklart håller jag fortfarande på med hund och så lever jag livet :)


Vilka raser kan du absolut inte tänka dig?
Mastiff är en ras som jag aldrig någonsin tänker ha. Dom är ju så himla stora! Tänk om hunden får för sig någonting och jag är ju inte så stor av mig, jag skulle inte ha en chans att stoppa den! Redan när den är en liten valp skulle jag väl hänga som en vante i kopplet efter den, haha.
Sen är jag väl inget stort fan av jakthundar heller, alltså sådana som man använder vid älg- och rådjursjakt och sånt.


Vilka raser skulle du vilja ha i framtiden?
Working Kelpie, Border Collie och Jaktgolden är några spännande raser :)


Tik eller hane?
Det spelar faktiskt inte så stor roll för mig. Båda könen har sina för- och nackdelar

Du och jag ♥


Vad är det bästa resp. det sämsta med att ha hund?
Det bästa är helt klart att du har en bästa vän i vått och tort som alltid står stadigt vid din sida!
Det sämsta är nog att man blir ju bunden. Du kan inte vara borta hur länge du vill och det är inte alltid så lätt att hitta en bra hundvakt när du ska åka bort någon längre tid.

Favorithundnamn?
Kex, April, Extra, Vega och Yess är några ;)

Favoritårstid?
Alla årstider har ju sin charm, haha ;) Men jag gillar inte när det är för kallt och när det är varmt är det ännu värre. Jag gillar hösten då det är fruset i marken = ingen lera och inte är det så varmt heller, perfa! ;)

Stan eller landet?
Nej, jag är inget stort fan av städer. Jag har ju inget lokalsinne alls, går bara vilse inne i stan hela tiden. Jag gillar landet där har man både nära till djur och natur! :)

Vilka ämnen gillar du mest/hatar minst i skolan och vilka ämnen gillar du inte alls?
Jag älskar att både spela olika instrument och sjunga så musik är något jag gillar! Sen gillar jag NO också och idrott är kul. Jag HATAR matte och engelska, har alltid gjort och kommer nog alltid att göra.

vem är din absoluta drömkille? MOTIVERA! :D
Oj, jaa... vem vet jag inte än, haha. Men han får ju gärna vara fin på både utsidan och insidan. Är ett fan av bruna ögon också, haha ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

jahaaa ett geni sa du? då får vällll jag också säga korv då, så blir jag kanske också ett genii! ;)

fin bild! <3

2011-11-04 @ 22:01:37
URL: http://feland.blogg.se/
Postat av: hugan

Vilken jättefin bild på er :-)

2011-11-05 @ 09:40:24
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0