Petigt ;)

Har varit ute på EHDK tillsammans med Lena och Monica hela förmiddagen. Så nyttigt för oss att äntligen kunna träna med andra!!! Får så många bra tips och tankar och var vi måste lägga lite mer krut osv.
Kan väl inte säga att det gick sådär jättebra idag. Kex var verkligen ÖVERALLT! Jag ljuger inte kan jag lova er. Men som sagt. Hon hade bra roligt i alla fall och det är ju bra det. Det blev mycket saker idag att tänka på. Särskilt i fria följet. Vittringen suger, haha. Den som säger att man inte rör på sig så mycket när man tränar lydnad kan ju bara var tyst, pust! ;)
Är taggad till max nu och laddar redan inför imorgonbitti, då kör vi igen! Får vi se om Kex kanske kan visa upp sitt lite mer vuxna jag då. Nej, jag har många saker att göra. Jag har då inte tid att sitta här och slöa inte, nä, jag går ner till soffan istället....
Glöm inte bort FRÅGESTUNDEN svarar på alla era frågor imorgon.
P.S Lovisa jag är så hääääääääääääär nära ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är verkligen superbra att träna med andra som man kan ta till hjälp och få kommentarer och idéer av :) Inte minst är det ibland roligare.

2011-11-02 @ 18:22:24
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0