Vilsta Marknad

Halloj! Som ni ser är designen ändrad igen. Fick reda på igår att det inte gick att kommentera och jag kunde inte fixa till det utan att ändra på hela skiten, sagt och gjort. Inte världens finaste blogg men vem bryr sig liksom? Egentligen är det säkert bara jag som bryr mig och jag orkar knappast bråka mer med det här. Det är ju inte hur bloggen ser ut som avgör utan vad den innehåller.


FOTO: Felicia Andersson                      Min badglada hund ♥

Idag har jag, Kex, (hund)Ida och Felicia varit i Vilsta. Var ju Vilsta Marknad där idag så då måste man ju ta tillfället i akt med alla störningar som var och träna lite. Så stolt då hon nästan hela tiden sket i alla människor, karuseller och all musik som spelades och la största fokuset på mig. Det var kul! Fast hon kändes såklart inte på som hon är när vi tränar hemma. Tempot försvann lite. Så nu måste vi ut och träna mer på sånna här 'konstiga' ställen. Om hon klarar det där kommer hon klara det galant på tävlingarna sen. Egentligen gillar jag inte att träna där det finns massor av folk. Det finns alltid någon konstig typ som håller på. Och idag var inget undantag. Det kom en jätteläskig gubbe och ropade på Kex. Inte för att jag tror att Kex skulle sprungit iväg till honom, trots hans mutor om att hon skulle få väldigt mycket mat, hahaha, men gissa om matte höll hårt i halsbandet ;)


FOTO: Felicia Andersson                          ...Och så har vi våran lilla badkruka ♥

STORT GRATTIS till Lena och Viggo som tagit sig till SM-final i lydnad. Lycka till, vi håller alla tummar och tassar vi kan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0