Sommarjobb nästa! (tidsinställt inlägg)

Godmorgon lööövers!
Just nu sitter jag i en bil påväg till Stockholm och sommarjobb. Ska jobba på ett hundläger i 5 dagar kommer bli så najjjjs! Tänk att jag får ha med mig Kex åka på ett läger och vara medhjälpara, bara ha kul och så få betalt för det!? Kan det bli bättre? Mjo, kanske, kollade på hur vädret skulle bli. Regn de flesta dagarna, hoppas att vädergudarna ändrar sig och kan ge oss lite sol. Det skulle ju vara perfekt! Men för säkerhets skull är gummistövlarna och regnkläderna nerpackade i väskan.


FOTO: Felicia Andersson         
Kex gör alltid kärringdopp, aldrig hoppar hon direkt från bryggan inte! ;)

Vet ni vad!? nu på tal om läger och allt. Jag och Kex ska faktiskt åka på läger i år igen. Ett två dagars läger här i Vilsta. En av instruktörerna är Lotta Linusson!!!! Hur coolt!??? Vi ska få träna för henne! Hon är ju lagledare för lydnadslandslaget och allt. Talangtruppen kanske hon också har hand om? Men hur fiiiiiiiiint kommer inte det att bli. Ser fram emot det så sjuuukt mycket. Anmäl er ni med. Gå in på www.shu.se och klicka er vidare till kalender och så är det ett lydnadsläger den 26-28 augusti. Jag lovar, vart enda öre kommer helt klart att vara värt det!

Kommentarer
Postat av: mia,love&carma

hej

kul att du tittade in på min sida ;-))

klart du ska söka till talang ;-)

gå in på SBK sida klicka tävling, landslaget och sen talangtruppen där tror jag att det står hur du går till väga MEN jag ser att du ska träffa Lotta hon har hand om talangtruppen så prata du med henne hon vet hur det går till

STORT lycka till :)

mvh marie

2011-06-19 @ 10:03:28
URL: http://www.briard.mia-co.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0