Härliga, underbara, bästa!



Åååh, kan ni också känna det? Ni vet, den här underbara känslan som man jobbat så länge för, att få vara fri. Med andra ord kan man också säga sommarlov men, äsh, gillar man att krångla till det lite så gör man. Tänk, tänk, tänk. S.O.M.M.A.R.L.O.V!!!!! 'I can do everything, beacuse I'm freeee ii eeee eeii!!!! I can do everything, beacuse I'm freee iii eeei i i eeee!!!! Duu, dud, dududu, duduuu...'
Fick mina betyg för den här terminen också. Och ja, jag måste få skryta lite eftersom jag faktiskt har kämpat en del för dom. Men.. dududududuuu... SJU MVG:n och de andra 7 var VG:n!!!! Så stolt över mig själv.. harkel.. men ja, man ska ju inte skryta.. harkel, hhrmr. ;)
Självklart har den här dagen firats. En del av klassen stack iväg och badade och grillade och hade skitkul! Måste helt klart göras om och självklart måste Felicia vara med då. Kan inte fatta att det är lov! Har hört att det ryktas om att det ska bli svalare nästa vecka. Skönt, kan jag träna Kex utan att bli uppgrillad. Ska köra igång ordentligt nu med klickern. De två gånger jag kört verkar det som om det kommer fungera. Hoppas, hoppas :D:D:D:D
Gash, jag är bara så glad nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0