Känslan av flow!

Känslan som uppstår när man kliver innanför dörren och ser att Kex har tränat ensam hemma hela dagen...


Den här dagen har ägit! Började med att min bästaste vän Putrik gav mig en fin mobiiiiil. (YES, nu kan jag äntligen kolla FB 24/7 igen! Det var svårt igår må ni tro ;))
Sen kom jag hem och fick se detta ↑. Kex tyckte tydligen inte att det var en bra idé när vi skippade träningen igår och stack ut och sprang ist så hon tog igen det idag medan jag var i skolan.
När jag kom hem gick jag iaf ut och gick ut och körde en länkning, FF - sättande u. gång - kort FF - slät träapportering - slät metall. Kan säga att det gick strålande! Vi var inte själva på plan idag heller utan hade två pöjkar som spelade fotboll vid sidan om och så Felicia som tränade lite med Ida på sidan. Är sjukt stolt över min lilla vovve idag! Glädjen var med hela tiden och hon gick inte ner sig alls någon gång, glädjen steg nästan kändes det som. Sammanfattning: Flow!!
Haha, Kex lilla egna träning gav tydligen resultat! ;)

Kommentarer
Postat av: Tilda&Ebba

Va roligt att det gick så bra!:) Vilken liten buse ;)

2012-03-07 @ 20:10:17
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken dukigt hund du har som tränar skälv! När är nästa tränig med Talnggruppen då?

kram

2012-03-07 @ 20:55:34
URL: http://letfors.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0