Feeling: H.A.P.P.Y!

glad, gladare, Jenny! ;) 
Var på klubben i förmiddags och tränade. Klev av planen med samma känsla som igår men den här gången med lite mer fakta i handen. Stadga måste tränas på ;) Gjorde en kedja som jag körde två gånger sättande under gång - rutan - sättande under gång - rutan och så avslutade vi med en apportering. Attityden var med genom hela kedjan.
Vi har ju haft, och har fortfarande, problem med metallapporteringen, men idag så sprang hon ut och greppade på en gång! Det går framåt! Vid vittringen blev jag helt lyrisk. Jag la ut pinnarna, tog i en pinne i bara några sekunder och sen så släppte jag den igen. När jag sedan skickar Kex på pinnarna så galoppar hon ut nosar av snabbt som attan och tar den rätta pinnen!! Blev helt hysterisk och bara sprang runt och gav ifrån mig ännu några till glädje tjut ;) Haha, dom som såg oss träna det där passet måste tyckt att jag var helt knäpp efter alla glädje rycken jag fick ;))
Nu sitter jag här hemma hos Felicia. Har precis hjälpt henne att färga håret. Snart ska färgen ur och jag är en liiiiiten aning rädd att jag missat någonstans. Jag menar, tänk om det blir randigt?

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad kul att träningspasset gick så himmla bra för er!

Kram

2012-03-04 @ 20:03:51
URL: http://letfors.webb.se
Postat av: Ebba och Tilda

Åh, vad härligt när träningen funkar! :)

2012-03-04 @ 20:29:30
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0