När pusslet blir helt

Känslan när alla bitar faller på plats är någon den bästa känslan man kan få! Under dagens träningspass bjöds det på en platsliggning med hakan i backen (utan uppehåll) i 4 minuter med en några plötsliga störningar, en finfin fjärr, fin ruta, bra problemlösning på vittringen osv. Hon gick inte ner sig en endaste gång fast än vi körde rätt igenom programmet med bara tävlingsbelöning (bortsätt från vittringen som hon löste så bra). Klev av planen med den där känslan av att vi fixar det här! Det kändes som om alla bitarna till slut bara föll på plats. 
Imorgon vid lunch bär det av mot Kristinehamn och landskamp. Efter att ha tänkt ut både en plan B och C till så gott som varenda moment i programmet och drömt om olika problemlösningar på nätterna så känner jag mig rätt så redo ;) Jag vet vad vi går för , jag vet att vi kan momenten och jag har en bra plan , att sen vad som helst kan hända är en annan sak. 
 
foto: Ida LT

Kommentarer
Postat av: WILMA

Härlig bild :)

2012-07-06 @ 20:49:52
URL: http://hejhejjsommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0