Hola amigos!

Jennys hemliga, hemliga amigo här! Just nu sitter Jenny bakom louise på louises moppe i strumpor och tofflor på väg till fröslunda för att köpa godis. Så jag tänkte göra en liten blogg-rejp här!
Louise och Jenny är här hemma hos mig (eller va det nyss och kommer snart tillbaka) och ska sova här för imorgon är det den alldra sista dagen i vår skola och med våran klass! OJOJ! Så vi ska fixa oss och gå tillsammans imorgon!  Tänk sen är det sommarlov i typ 10 veckor eller vad det nu är (har ingen koll) och sen är det dags för gymnasiet! :D WOweliwowo! Nu ska jag gå och bädda våra sängar och sen ska vi mysa med godis och tv hade jag tänkt innan vi ska få våran skönhets sömn! Woweliwowo!
En fin, fin bild på Jenny och Louise! Fråga mig inte vad dom håller på med för jag har ingen aning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0