Hola amigos

Är så himlans taggad på livet just nu. Skoldagen gick jättesnabbt fast ändå långsamt... skumt, jag vet! Efter skolan bar det av mot klubben för träning. :)
När jag kom hem så märkte jag att jag glömt svenskan i skolan (typiskt!), så satte jag mig med matten. Gjorde 2 tal och sen så fattade jag nada. Så jag gav upp och satta mig och spela lite gitarr en halvtimma. Mycket roligare! Nu kan jag en ny låt ;) Något nytt ska man ju lära sig varje dag, right??? ;)
Nej, nu blir det engelska, kvällspromenad och sen ska jag läsa so:n så att jag somnar snabbt!
Gladare än ja är svårt att va

Kommentarer
Postat av: Ebba och Tilda

Härligt att läsa! :)

2012-01-23 @ 21:03:20
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0