Mattetävling

Vet inte om jag skrev om att jag var med på en mattetävling i skolan för två veckor sen? Min mattelärare kom och sa till mig idag att jag var näst bäst på skolan och att jag och två till på skolan. Hur gick det till!? Jag chansade på nästan alla frågorna!! Jag och två till på skolan var tydligen också det bästa laget i hela södermanland. Hjälp, då måste dom andra vara riktigt smarta!!!! (känn ingen press Jenny) Så nu är jag tvingad att åka till Nyköping och forsätta räkna matte där tillsammans med de andra två på min skola. Hjälp, säger jag bara. Hur gick det här till? Åh, förbreder mig på pinsammaste dagen i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj, Grattis! Tvivlar på att det var bara tur och chansning faktiskt, det kommer nog gå bra i Nyköping ska du se ;)



Blir lite avundsjuk, matte är verkligen inget jag förstår mig på, haha

2012-02-09 @ 17:48:13
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0