Splittrad

Dagen idag har tillbringats tillsammans med Joel och Daniel. Superslapp, men skön, dag framför New Girl-serien och jag har en fått en ny förebild ;)
Morgon dagen bjuder på tävling och just nu känner jag att jag bara har lust och sätta mig i min garderob och tjura och inte åka någonstans. Eftersom mina kära (läs ondskefulla, fast egentligen är dom inte så ondskefulla för dom kör mig faktiskt enda till Botkyrka och står sen där hela tävlingen...) föräldrar har bestämt att vi ska flytta ifrån detta underbara hus med superträningsplaner och bästa vännen bara några minuter bort så ska det vara visning på huset imorgon. Därför vill jag sätta mig i min garderob och sitta där hela dagen imorgon och hoppa fram när nyfikna totalt främmade ansikten sticker in näsan i MIN garderob där dom egentligen inte har ett skit att göra!!! Med andra ord: Snälla, måste vi verkligen flytta?? :((
You and me. Forever.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jaa sitt i garderoben och så skrämmer du skiten ur dom när dom kommer och så blir alla rädda och springer där ifrån och så bor ni kvar!! Perfekt plan! :DD

2012-04-21 @ 20:57:16
Postat av: Dessi & Teddie :)

Sv: Tack så mycket! :)



Ska ni flytta långt bort?

2012-04-22 @ 00:40:59
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0