Mitt liv, mitt allt, min Kex♥

Ibland kan jag själv inte förstå hur mycket jag älskar Kex. Hon betyder verkligen allt för mig! Hon är mitt allt, hon är mitt liv och jag har ingen aning om vad jag skulle göra utan henne. Hon räddar mig när allt är som värst, hon gör så att jag börjar skratta när jag egentligen har lust att stoppa huvet under marken, hon är min sol som alltid skiner även fast än det är grått och tråkigt ute, hon välkomnar mig hem varje dag med en propeller till svans, hon finns alltid där, hon ger mig självförtroende och får mig att känna mig säker när hon är i närheten, hon är min andra halva! Jag vet inte om ni förstår vad jag menar eller har känt den här kärleken och kontakten till ett djur själva? Kex är verkligen någon speciell. Jag kan göra hur fel som helst, det kan bli hel knas men hon älskar mig lika mycket för det. Hon hänger med på varendaste knas grej jag kommer på med samma strålande uttryck. Hon litar på mig till 229 % och jag hon ser upp till mig precis som jag ser på henne som min förebild.
Jag älskar henne så mycket och på många sätt är vi väldigt lika jag och Kex. Om jag hade varit hund hade jag nog varit som Kex själv jag ;) Det är något mellan mig och Kex som jag inte kan förklara. En speciell kontakt?? 
Ibland önskar jag att hon kunde förstå vad jag sa så att hon förstår vad jag säger till henne när jag berättar hur mycket jag älskar henne, hur mycket hon betyder, hur mycket hon har gett mig och hur mycket hon ger mig!
Det är inte klokt, jag visste att man kan få en stark relation till sin hund. Men det här, det trodde jag inte fanns. ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna och Zolo

Så fint skrivet, får nästan tårar i ögonen! Vet precis hur du känner. Känner detsamma för min Zolo <3 Vad skulle vi göra utan våra hjärtan? Kramar till er!

2012-04-28 @ 17:54:31
URL: http://turingenszolo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0