Hel knas

Låt mig presentera mina tävlingsskor ;) Smarta jag har skrivit "left" och "right" på helt rätt sko. Tanken var den att jag skulle ha hjälp av det här i stegförflyttningarna på tävling. Det är bara det att jag korsar ju fötterna på tävlingen. Alltså när jag ska gå till vänster så tar jag högerfoten först och liksom korsar vänster. Do you get it??
Aja, hur som helst. När jag var stog där på tävlingen så blev det ju hel knas i huvet på mig. Det blev ju helt fel!!
Jag tänkte rätt men det blev fel, haha, jag skyller på att jag är blond ;)

Kommentarer
Postat av: tilda och maja

haha, smart! Jag har samma problem på tävling... i vardagen också faktiskt ;)

2012-04-19 @ 19:52:32
URL: http://flerfotavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0