Självförtroende

... är något som jag har tappat bort idag. Igår när jag fick mejlet om att vi står som första reserv och att det var rätt stor chans att vi skulle komma med i alla fall blev jag så himla glad! Tänk, jag som inte trodde vi hade en chans alls! Men nu känner jag mig lite depp. Så nära men ändå så långt borta från det jag drömmer om... Kan man ens komma närmare än så här utan att faktiskt ha fått sin dröm uppfylld? Just nu känner jag mig helt 100 på att bara, just, precis den här gången så kommer såklart alla talangerna kunna komma på lägret. Bara för att vi står som första reserv. Jag vill så gärna vara med, jag vill det mer än allt annat! Hur coolt skulle det inte vara? Tänk jag och min lilla Kex tillsammans med alla superduktiga hundar och förare. Skulle det inte vara helt fantastiskt?
Var tvungen att skriva av mig, hopp finns det men det är inte stort nu asså... Att se drömmen framför sina ögon, du kan nästan ta på den och sen så bara poff så finns där ingenting att ta tag i längre...

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

kastar in lite självförtroende

Ni har kommit så långt, varför ge upp nu? Tro på att ni får den där platsen i lägret, det är klart ni gör! Annars går de miste om ett bra ekipage!

2011-09-20 @ 21:59:43
Postat av: Linnea

Första reserv till talangtruppen är INTE dåligt! Tvärtom, det är JÄTTEJÄTTEbra! Visst är det tråkigt om ni inte kommer med men ni kommer komma långt ändå! Du har en superhund. :D



Förresten, skickade du in någon film? Kan du inte lägga ut den i så fall?

2011-09-20 @ 22:36:25
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Jessica Gnista o Glimma

Wow, inte illa att vara 1:a reserv till talangtruppen. Men självklart håller jag tummarna att ni får en plats.... Ni är ju kanon duktiga!

2011-09-24 @ 19:50:28
URL: http://www.skeppartorps.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0