Mycket att göra

Huj, nu fick jag helt plötsligt väldans mycket att göra. 2 prov nästa vecka och så 2 veckan därpå + ett muntligt test. Härligt!! Ja, jag kan ju säga att jag slipper tänka på vad jag ska göra i alla fall... suck!
Har precis kommit hem efter att ha varit i grusgropen där tillsammans med mamma och våra tre små dogs. Kan säga att vi är väldigt nöjda med alla tre hundarna dom sprang som små raketer upp och ner för sandbacken. ;) Kul är det, säger dom!!
Jag hann även med att köra två apporteringar, gick väl sådär men nu ska vi inte ge upp inte! Det är bara att kämpa på. På tal och träning och sånt så har jag bokat in en tävling. Känner att jag måste ha något att jobba emot nu. Den 13 november ska vi till Katrineholm BK och tävla klass 3. Så då får ni komma och heja på och tävla själva också! :)
Nej, nu ska jag göra sista rycket med pluggandet innan idol. Sen måste jag på något sätt hinna få i mig lite mat också. Det är bara att sätta igång, haha, vi höres när jag får tid över... ehm, ska vi säga fredagkväll?
Tänk om man ändå kunde få ha det så här skönt varje dag...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nu har skolan verkligen kommit igång ordentligt. Trist!



Spännande med tävling! Funderar också på att anmäla mig till en då någon gång men vågar inte riktigt än hihi ;)

2011-09-13 @ 21:48:56
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Helena o Tosca

Åh, ni är redo för 3an. Härligt!! Vi ska hålla tummar och tassar.

2011-09-14 @ 21:21:10
Postat av: Jenny & Kex

Helena o Tosca: Nja, redo är vi inte just nu men jag känner att vi måste ha något att jobba mot ;) Tack, tack, det uppskattar vi!!! :)

2011-09-14 @ 22:12:12
URL: http://posiitiv.blogg.se/
Postat av: hugan

Lycka till med både prov och träning/tävling!

3:an är svårast eller? proffsigast kanske det heter? ;-)

2011-09-15 @ 13:46:01
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0