www.lefoto.blogg.se

Foto: Lovisa Eriksson
Slog vad med Lovisa idag att om hon skulle pricka en festis i papperskorgen när hon stog en bit ifrån skulle hon få ett inlägg om henne i min blogg ;) Sååååååååå, på bilden ovanför har ni henne, min fina vän. Tycker bilden beskriver henne väldigt bra, alltid så glad och positiv till det mesta. Man kan inte annat än att vara glad med henne!
Kan tänka mig att det finns några som läser min blogg som gillar att fota eller bara gillar att titta på fina bilder? Hur som helst så besök Lofisas blogg i sånna fall och om du inte gillar att fota så kolla in till henne i alla fall vet ja! ;)
--> www.lefoto.blogg.se

Kommentarer
Postat av: lofisan

haha så tar du fulaste bilden jenny :(((

men vad söt du är, jag som alltid känner mig så negativ och deprimerad hahhahaa :( är glad runt dig också jenniiiii :) <3

2011-10-17 @ 20:08:34
URL: http://lefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0