Utmanad - blogaward

Hoppsan, jag har visst blivit utmanad av lilla Lovis ;)
Varför började du blogga?
Ja, hmm... Först hade jag en hemsida som jag skrev på och lite sånt men sen så tyckte jag att det blev så svårt att uppdatera den (som sagt jag är ju inge bra på datorer ;)) och så fick jag tanken att en blogg, det kanske vore något! Sen föll jag väl lite för grupptrycket också, alla mina kompisar skaffade också blogg i samma veva som mig.
När jag skaffade bloggen så var Kex bara några månader och sen med tiden som våran träning har utvecklats har även bloggen blivit mer och mer som en träningsdagbok, kan man väl säga. :)

Vilka bloggar följer du?
Hm.. Haha, ja det är ju mest hundbloggar och mina vänners bloggar också. De hundbloggar som jag mest är inne på är väl Mia & Carma, Khemosabi, Malou, Qit & Lix, Linnea & Coco o.s.v. Mina vänners bloggar hittar ni i menyn ;)

Vilken är din favorit färg?
Oj, det var en svår fråga. Haha, jag gillar ju alla färger. Men en färg som jag gillat sen jag var liten är väl blå. Röd gillar jag också :)

Vilken är din favorit film?
Jag vet inte om jag direkt har någon favorit film så men en som jag gillar är Liar Liar sen är ju Twilight filmerna inte helt fel dom heller ;)
Jag tittar på det mesta helt enkelt, fast jag hatar sånna där blodiga "pang, pang filmer". Dom är inge kul dom.

Vilket land/länder vill du besöka och varför?
Åh, jag skulle jätte gärna vilja åka till Island. Det har jag velat jätte länge! Jag skulle vilja åka dit och rida runt där på islandshästarna. Det skulle vara super häftigt och få rida runt och se gejsrarna och allt sånt ifrån hästryggen. USA vill jag också åka till, typ åka till New York och så (hur fint kommer det inte bli sen Julia och Felicia, tjohoo! :D). Bollywood skulle ju också vara rätt så coolt, haha.

Jag ger denna utmaningen till Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0