Talanglägret?

Just nu går jag in på min mejl stup i kvarten, bär med mig mobilen överallt ifall att det skulle vara någon som skulle ringa. Det är inte lång tid kvar nu tills jag får veta om det är någon som hoppar av eller inte. Jag hoppas inte för deras skull men jag vill ju så gärna vara med. Men det känns konstigt, elakt och egoistiskt att önska någon annan olycka. Men tänk nu om det skulle bli så att vi faktiskt får hoppa in och vara med. Jag skulle bli så sjukt glad men då kommer nästa problem upp, hur f*n ska jag komma dit?
Mamma och pappa är inte villiga att sitta 2 timmar i bilen för att skjutsa mig först till dalarna och sen tillbaka två timmar. Först sa dom att det kunde dom tänka sig göra men nu så har dom andra planer. Men jag förstår inte riktigt, har pratat om det här sen i somras och då så va alla så glada så??
Jag kan få lite problem här känner jag... :/

Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller tummarna för att du kommer med!



Du kan kanske ta tåget i så fall? Eller så kanske du kan samåka med någon annan som ska dit?

2011-10-19 @ 21:19:01
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: hugan

Hoppas det fixar sig för er!

Jag blir så imponerad av dej! Hur gör du för att få Kex så duktig?? Förstår att det är enormt mycket träning..men här är det jätteproblem att få en viss tjej att gå brevid mej bara...!

2011-10-23 @ 15:53:52
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0