:)

Idag har det varit en bra dag. Fått tillbaka ett bra resultat på so-provet! Haha, det gjorde min dag ;)
Elevens val som jag har tillsammans med bästaste Julia var som vanligt roligt, som alltid när hon är med. Mycket gjort fick vi inte men äsh. Sprang ut med Ida och Kex när jag kom hem. Genomförde ett bra lydnadspass med Kex. Är så nöjd idag! Vi tränade bara på dom där äckliga momenten. Vi ska allt lära oss att älska dom också! ;)
Apporteringen går bättre och bättre och snart så faller nog rutan på plats. Får se om det hinner falla på plats innan vi ska ut och tävla. Vi får väl ta det som en träning hur som helst. Är ju bra att bara komma ut försöker jag intala mig ;)
Bjussar på ännu en filmsnutt. Som ni ser så har apporteringen blivit bättre sen jag skickade in till Talangtruppen. Har även ändrat ingången vilket passar mycket bättre än att sätta sig framför. Förut bjöd hon så själv att hon satte sig framför men så prövade jag att byta och så verkade det som om hon tyckte det var mycket lättare så nu kör vi på det!
Nej, dags att ta tag i pluggandet prov på fredag...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad duktiga ni är =) Snygg ingång

2011-10-26 @ 23:15:11
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se
Postat av: Dessi & Teddie :)

Sv: Tack så mycket! :)

2011-10-27 @ 14:02:30
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: Ebba och Pelle

åh, vad duktiga ni är! Vilken klass tävlar ni i nu? Jättefin blogg också!

Kramis

2011-11-02 @ 14:40:35
URL: http://pudelpelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0