Bara för att liksom...

En 'ledig' fredag, yeay! Min praktik på Strömsholm är slut för den här gången. Kan säga att dom 4 dagarna jag var där har varit väldigt givande och roliga men sen var det ju lite jobbiga stunder också. Men man skulle ju se allt inom yrket och det har jag verkligen fått gjort! Jag är supernöjd och nu vet jag till och med vad jag vill bli! Bara för att jag är så här glad över min praktik så ska jag skriva 2 sidor SO om den och nån sida på engelska också, innan tolv ska vi försöka hinna få in att bli klar med musiken så att det bara är att lära sig den, svenskan måste också göras, att städa rummet skulle inte heller vara helt fel, en promenad med doggsen + cykeltur med Kex måste jag också klämma in någonstans. Sen har ju Kex självklart hunnit rulla sig i nåt skit sen förra veckan jag badade henne så det är bara att ta fram schampoot igen, klippas ska hon också, ett träningspass på lydnadsplan ska vi också hinna med. Tvätta måste jag också göra och jag har fått en liten uppgift om att dammsuga nedervåningen. Någonstans mitt i allt ihopa ska jag försöka få in en liten tur till stan och köpa en present till mamma, men det lär nog inte ta så lång tid eftersom jag inte :( kommer att gå med någon...
Nej, dags att plugga! Guuh, vad jag längtar tills man blir vuxen och får jobb då kanske man kan njuta av en sån här ledig dag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0