Rekarne + Söndag

Som ni vet var vi nior iväg till Rekarne igår vilket jag inte såg sådär jätte mycket fram emot, hehe. Det intrycket jag fick av rekarne förra året inte precis något som fastnade. Men efter igår! Oj, så fel man kan ha! Haha. I sista stund ändrade jag mig (som julia som vill ändra på allt;)) och stack iväg på Sam-Beteende och jag kan säga att jag fastnade direkt! Sen fastnade jag för skolan också! Tyckte det var så mysigt där och alla verkade tillmötesgående och trevliga. Sen fick jag reda på att det finns ett program där det som är sam-beteende idrottsprofil. Dom sa att man kunde ha vilken idrott som helst, VILKEN som helst! Det lovade dom typ. Så alltså borde väl jag kunna ha lydnad. Jag menar det är ju en sport, right? :D
Sen gick jag iväg på "andra chansen valet" till ekonomiprogrammet. Jag gick in satt mig på en stol och så började dom prata om programmet. 'Kom och skjut mig' va det jag tänkte. Aldrig i hela mitt liv att jag vill gå där! NO WAY! Jag visste redan innan jag gick dit att det nog inte va nåt för mig men jag var tvungen att gå dit i alla fall för att se om jag hade rätt ;)
Sen så har det strulat till sig på söndag. I onsdags fick jag ett sms av Sue att det inte skulle bli någonting eftersom det inte fanns folk som ville ställa upp för sin egen klubb förutom några ungdomar! Jag blev faktiskt väldigt besviken. Vi säger jämt att vi vill visa upp klubben men så är det inte nån som ställer upp. Men jag bestämde mig för att inte ge upp! Bättre träningstillfälle än det där får man ju inte och inte heller en bättre chans att visa upp vår fina klubb.
Så jag jobbade på snabbt där på kvällen och lyckades få med övertala Anna med Molly att vara med och Bella var redan på. Då var vi tre! Tjohoo, alltså skulle det fungera i alla fall! Jag övertalade mamma att vara med som vuxen och sen så var Sue snäll och fixade så att Kim kommer ut och pratar och svarar på frågor. A big YES! Så nu ska jag sätta mig ner och planera vad, hur och vem som ska göra vad när. Har aldrig nånsin planerat såhär men någon gång måste bli den första. Det är bara att sätta igång!! ;)

Kommentarer
Postat av: MA

HAHA!

kul att du fastna för Rekarne skolan och linjen som verkade jätte bra!

Hihi..jo det ska bra kul på söndag!

seesss!! <3

2011-11-25 @ 13:26:20
URL: http://duochjjag.blogg.se/
Postat av: Tant huga

Bra jobbat! Lycka till på söndag!!

2011-11-25 @ 20:00:34
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0