Uppvisning!!

Har precis fått reda på att jag och Kex kommer vara med och visa upp våran fina klubb på stan nu i helgen när det är julmarknad och allt. På söndag blir det! Vilken tid vet jag inte än. Börjar bli lite nervös redan nu. Jag hatar verkligen när alla folk står och tittar på en. Dom ser precis allt vad man gör. Jag känner mig så pressad då. Men äsh. Jag kommer ha både Bella och Anna med mig så det kommer bli så kul i alla fall! Tar det här som ett träningstillfälle. Det var faktiskt därför jag sa att jag och Kex kunde ställa upp. Mycket mer störning än vad vi kommer få där är nog svårt att få tag på. Mitt på torget kommer vi vara och det kommer säkert stå folk ÖVERALLT! Då visar det sig väl om Kex verkligen tycker det är så kul att jobba eller om det är roligare att kolla på alla andra. Kommer också få se hur mycket störning hon klarar av. Om hon klarar av det där så blir inte SM någe problem, haha ;)

Kommentarer
Postat av: hugan

å vad spännande!! Det kommer säkert att gå jättebra ska du se, ni är ju rätt så vältränade ;-D

Önskar att jag fick se er!

2011-11-21 @ 22:05:47
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Vera

fin blogg , följas via bloglovin ? :)

2011-11-22 @ 10:43:20
URL: http://veralouize.blogg.se/
Postat av: MA

hej, vill inte göra dig allt för besviken, en hörde med sue att det troligen inte kommer bli något eftersom vi är alldeles för få.. :(

Men det är inte bestämmt än..men troligen..

2011-11-22 @ 18:14:51
URL: http://duochjjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0