Operation

Just nu sitter jag här inne på mammas rum på Strömsholm och häller i mig julmust. Den här väntan är något som gör mig galen. Nu gäller det att hålla hjärnan sysselsatt så att inte tankarna skenar iväg. Just nu ligger Kex inne på ett operationsbord och blir kastrerad. Hoppas allt går bra. Jag tog det beslutet för att tag sen. Jag ville inte att hon skulle få löpa en gång till. Hon blir så borta både före och under löpet och sen så blir hon skendräktig också. Det är inte värt det kände jag.
Dom kom in och hämtade Kex här för en stund sen. Haha, hon som hämtade henne hade tänkt att bara ta henne i kopplet och gå härifrån men Kex bara kollade på henne som om hon inte vore riktigt klok. "Är du dum eller!? Tror du jag ska gå hela vägen med dig utan matte?? Knappast!! Och ge kopplet till Jenny också annars får du dra mig såhär hela vägen!" Min lilla toka. Haha, man kan ju inte säga annat än att hon är en mattehund ;)
Nu ska jag dränka mina tankar i musik och sen titta en gång till på SO:n. Hejdåååå, nu går jag in i musiken värld...


Det är du och jag, ingen annan

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Lycka till! :)

2011-11-29 @ 15:21:50
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0