Lite lost var jag ju...

Igår va toda la familia (hela familjen, haha) ute i skogen och spårade med hundarna. Zenta och Kex fick varsitt personspår och Ida fick ett blodspår. Dom var rätt så duktiga alla tre. Trötta var dom i alla fall efteråt. Zenta låg helt utslagen i min säng hela eftermiddagen. Kex och Ida sov på vägen hem och en timme här hemma sen var det full sprutt på dom igen, typiskt Lagotto ;)
Sketans kul va det här! ;) FOTO: pappa

Så kom vi till Zentas spår. Hon är nogrann, det är hon! Inte en endaste liten godis hög missade hon ;) Söta lilla Zenta!
Så har vi slutligen Kex spår. Hon fick det längsta och krokigaste. Det var inte meningen att det skulle bli så långt egentligen. Jag hade en klar och tydlig plan på hur jag skulle gå och hur jag skulle komma tillbaka till bilen. Jag kan väl säga att det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag gick där så glad och nöjd med att vi var i en sån himlans bra skog! Så öppen och fin, bilvägen på ena sidan och den stora grusvägen på den andra. Perfekt!
Så jag tog upp kameran och tänkte att nu ska jag allt visa er sikken bra skog jag har hamnat i. "Den här skogen e ju som gjord för mig, inte ens jag kommer kunna gå vilse här!!:D" tänkte jag så glatt. Jag menar, i en sån här skog borde man ju inte kunna gå vilse i!
Så bara för att visa er tar jag upp kameran och tar lite bilder, stoppar ner den i fickan igen och sen så kollar jag upp och inser att jag inte har en aning om vart jag är och var försvann den fina vägen!? Japp, Jenny lyckades ännu en gång! Hur bra är man inte när man lyckas gå vilse i världens glesaste skog, med två vägar på vardera sida! Jo, man e total lost! Men jag lyckades i alla fall ta mig tillbaka till bilen helt själv. *Stolt* jag gör framsteg!!

Kommentarer
Postat av: felicia

inte okej att gå vilse i den skogen jennyy... ;)

2011-11-20 @ 21:39:26
URL: http://feland.blogg.se/
Postat av: hugan

hehe ;-D Skönt att du hittade igen bilen iaf.!

2011-11-21 @ 10:11:04
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Dessi & Teddie :)

Roligt! :)

2011-11-21 @ 19:04:36
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0