Skoltrött

Bara jag som helt ärligt talat är dö trött på skolan? Jag orkar snart inte mer. Har börjat räkna skoldagarna till sommarlovet, haha. 19 dagar kvar sen får vi lov. Jag lääääängtar!! Tänk 10 veckor med ridning, sol och bad, träffa kompisar, hundträning, utställningar, uppvisningar, Ungdoms-SM osv. Hur bra har man det inte egentligen på sommarlovet? Smaka på ordet, s-o-m-m-a-r-l-o-v!! MUMS, säger jag. Men jag har bestämt mig för att göra sista rycket nu. Jag ska klara det! Även fast än det är ovanligt jobbigt att ta sig upp ur sängen på morgonen och när man kommer till skolan längtar tillbaka hem till sängen igen. Jag ska kämpa, jag ska klara det, jag ska, jag ska!! Mohahaha. Inget kan stoppa mig nu.

jag erkänner skolan gör mig galen...:(


Vi gör oss redo för apporteringen :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra Jenny kämpa på! Känner precis samma sak, inge vidare känsla att komma hem och vara dötrött och deprimerad varje dag! Men sista rycket nu. Bara några dagar kvar nu. KÄMPA, HAFFA BETYGEN OCH STICK PÅ SOMMARLOV :D glöm inte att du ska träffa karin 1000 ggr också för att ta igen de gånger vi inte kunnat träffas ^^ KRAM PÅ DIG!

2011-05-12 @ 17:19:53
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0