LPI LPII Hesiodos Kiss Me Kate

Idag åkte vi till Skultuna BK för att tävla. Spännande tyckte jag, ointressant tyckte Kex ;)
Kex var väldigt okoncentrerad i dag när vi tävlade. Jag körde lite fritt följ innan vi skulle gå in. Då gick hon som en liten klocka. Men vad händer när man kommer in på plan. Då är det något som luktar väääldigt gott en bit bort och självklart va hon ju tvungen att gå liite närmare för att kolla vad det va. Läggandet var lite segt, inkallningen va klockren och även rutan. När vi skulle köra apporteringen gick ett billarm, som tjöt som bara den, precis när Kex skulle ta upp apporten, hoppet tvekade hon på och fjärren va jag tvungen att använda dk på för att få henne att lyssna. Men dom kan inte vara på topp alltid. Trots de där koncentrationssvårigheterna, långt ord hah?, fick vi ihop 172p och därmed en tredjeplacering och ett LPII!! :D
Så nu ska vi börja träna lite smått på klass tre. Jag vet att det kommer bli tufft där. Man måste ha höga poäng för att klara sig. Men vi ska kämpa och klara oss över det berget också kanske med mer mjölksyra i benen än den här gången.
Bye, bye klass 2, hej klass 3!!


platsliggning


fritt följ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0