Kolla höger, vänster, höger...

Nu var det länge sen jag bloggade igen. Tiden räcker inte till liksom. I nästa inlägg hade jag tänkt berätta lite mer om vad jag och mamma gjorde förra helgen och även lite mer om hur det går på bevakningskursen för dem. Det är ju inte långt kvar nu. Endast 3 veckor!! Det är ju ingenting. Första provet gjorde dom i måndags men mer om det nästa gång. ;)

Igår hände en otäck sak i skolan. En kille blev överkörd av en buss. Hur läskigt? Så ett litet tips, titta er för innan ni går över vägen! Den här killen hade tur. Bussen körde bara över hans fot och han slog i huvudet hårt i asfaltskanten och blödde ur örat. Men det är illa nog. Usch, det var inte kul att se honom ligga där under bussen...

Så, snälla, se er för innan ni går över vägen!!!


och¨på söndag va det tävling för oss två, håll tummarna för ett LP2! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller tummarna! =D

2011-05-05 @ 19:21:58
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Carro

Klart jag håller tummarna!:D <33

2011-05-05 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0