Obekväm = Osäkert Kex

Igår var jag och Kex och tränade vid skolan som vi brukar vara. Brukar vara superbra att träna där när alla har slutat och ingen är där. Går fortfarande inte att träna på fotbollsplanerna här hemma, eller jo, platsliggning går ju att köra. Men hur som helst så gick vi dit och tränade när alla hade slutat som vanligt. Men det var inte så kul där igår. Några fjortisar från några andra spår än mitt var kvar på skolgården och stog och glodde ett tag innan dom satte sig inne i biblioteket och stirrade där istället.
Jag kände mig jätte obekväm och självklart blev Kex osäker. Hon är vääldigt känslig på hur jag beter mig. Och det här märktes ju när vi tränade. Kex gjorde alla momentet jätte fint men eftersom jag kände mig så obekväm och hon osäker så var inte tempot särskilt bra. Men ändå, hon gjorde ju alla momenten bra!
Jag fattar egentligen inte varför jag bryr mig om någon sitter och tittar och skrattar och pekar eller kallar mig för hundnörd eller tönt. Jag bryr mig engeltigen inte. Jag älskar ju det jag gör så i sånna fall är jag en väldigt stolt nörd/tönt!! ;)

Idag var jag och mamma ute och sprang på morgonen, hurtiga som vi är. Sen så stack jag ner med Sanna på stan. Vi blev nästan rånade när vi skulle köpa en macka. Eller hur Sanna? Haha, så vi skippade det ;)


BILD: Ida

Föresten det där med årsprojektet höll ju inte särskilt länge. Blev så jobbigt. Mitt intresse för att blogga och fota är inte tillräckligt stort. Så det är här med nerlagt...

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/dagens-blogg_05.html

2011-03-06 @ 10:15:15
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-06 @ 10:40:01
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: lovisaaaaa

men åh, äckelfjortisar! de kommer vara så ägda när du vinner typ sm i allt :)

2011-03-11 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0