Ny design

Nu sitter en ny design uppe. Vad tycker ni? Själv är jag ganska nöjd. Lite småsaker jag vill ha fixat. Men med tanke på att jag klarat att göra allt alldeles själv, okej jag har fått liiiiiiiite hjälp av Lovisa, så tycker jag att jag varit duktig. Jag är ju inte så bra på det här med datorer och sånt.
Säg till om det är något som ser konstigt ut hos er.

Idag har det inte hänt så mycket. Vi har varit i stallet och jag hade lektion för Ida som red Dhiza. Tycker allt att dom var duktiga. Sen har jag och Kex varit ute och hon har fått simmat idag igen. Hon älskar att simma, hon kan vara i hur länge som helst, precis som sin far. Sen har vi varit ute och tränar lite också. Vi körde lite fjärr, som jag tror faktiskt kommer se riktigt bra ut om nån månad eller något sånt, inkallning och platsliggning. Imorgon blir det en supertråkig dag för Kex. Hon får sitta och ladda inför treklubbars. Jag börjar bli nervös för det jag. Man vill ju prestera så bra som möjligt för klubbens skull. Egentligen gillar jag inte att tävla i lag för att jag alltid känner mig så pressad. Om det inte går bra för oss så kan vi sabba för hela laget. Det är där skon klämmer. Men, äsh, det här ska väl gå bra? Vi ska satsa på att ha kul! Det är vårat mål!!

Idag när jag var ute och tränade med Kex så slog det mig hur mycket vi har utvecklats på bara ett enda år!! Tänk förra treklubbarstävlingen så kunde hon knappt ligga stilla på platsliggningen. Förra året var treklubbars våran andra tävling i klass 1. Nu håller vi på att träna klass 3!!! Oj, det har verkligen gått snabbt...


FOTO: Hans T     

Jag och Zenta kör rallylydnad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0