Halloj därute?

Japp, så är läget. Jag vill mer än gärna ha någon att träna hund med. Jag känner att det är inte alltid så lätt att göra allt själv, jag kan liksom inte se utifrån vad som behövs tränas på och vad som ser bra ut. Visst har jag känsla för om det känns bra eller mindre bra men det där extra ögat som sitter vid sidan om har jag inte. Jag vet att om jag skulle fråga någon på klubben så skulle personen hjälpa mig men det känns liksom inte särskilt bra att göra det. Liksom ta andras tid. Jag menar, vad får dom ut av att bara kolla på oss? Jag vill ju kunna hjälpa dom också ju!! Jag vill inte känna den här känslan när jag kommer hem att jag utnyttjat (hahaha, vilket konstigt ord egentligen... utnyttjat.. ut nyttja, nyttja... hehe) någon utan att jag kan hjälpa den tillbaka. Jag vill att det ska vara lika!
Och nu har jag det här lilla "problemet", eller vad man ska kalla det. Jag vill också ha någon att träna med! Någon där ute som känner som jag, som har lust att träna i alla fall varannan vecka? Nån?


Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Bodde vi närmare er skulle vi gärna vara med och träna.

2011-06-29 @ 23:21:42
URL: http://blogg.passagen.se/toscafnoska/
Postat av: Linnea

Är i precis samma sits som dig. Skulle också önska träningskompisar, är så himla svårt att se vissa saker och flera hjärnor tsm tänker bättre än en. Men jag bor nog tyvärr alldeles för långt bort (vet inte var du bor men på din dialekt i filmerna låter det som du kommer uppåt landet), jag bor längst ned haha. Hoppas du hittar någon/några att träna och ytbyta tips och idéer med. :)

2011-06-30 @ 18:28:11
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Bosse & Gissa

Ojoj, vännen. Ring! Du har mitt nr. Jag har inte ditt. Nu ska vi hjälpas åt.

2011-11-17 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0