Tips, tips!

Gissa vad jag har gjort idag? Jo, jag tog med mig Felicia och gick och såg sista Harry Potter filmen. Den var bra! Älskar slutet!!! Lite sorligt på ett sätt att allt är över. Kommer ihåg första gången jag såg Harry Potter när jag var liten tillsammans med mina kusiner. Tänk nu blire inga fler filmer. Aja, får trösta mig med att Breaking Dawn snart kommer ut ;)
När jag kom hem efter att ha varit borta i 3½ timme vägrade Kex lämna mitt knä på en halvtimme. Haha, mammagrisen, hon som aldrig sitter i knä annars.
Tränade en del fjärr i dag igen. Svårt det där. Gash, undrar när det kommer klicka till egentligen? Ligg till stå och sitt till stå ser i alla fall bra ut nu, yess! Haha ;)
Nu ikväll gick vi ner till ängen. Vi körde igenom hela trean idag. Tycker allt att det börjar se hyfsat ut om jag får säga det själv. Som jag har sagt förut så har vi börjat tränat en del på transportsträckorna mellan dom olika momenten. Det är i alla fall något som blivit bättre!! Nu håller hon ihop mellan momenten också, fokuset är bättre och uthålligheten tror jag också börjar bli bättre. Förresten så har jag ett tips till er!! Nu blir ni väl glada hah?? ;)
Själv hade jag helt glömt bort det här men för någon dag sen så kom jag på det. För ett tag sen, eller ja, väldigt lång tid sen, fick jag tipset av Leif Wärme att när jag tränar Kex kan jag träna med musik. Det hade jag aldrig tänkt på förns han sa det. Igår provade jag det och det var riktigt roligt! Ni bara måste prova det!!!! Det är något jag helt klart ska fortsätta med kan jag lova. Fast bara ett litet tips i tipset, ha inte för hög volym på. Då hör ni inte om era hundar skulle börja gnälla eller något sånt ;)


Här har ni hela gänget. Ursäkta kvalitén på bilden, den är tagen med mobilen


Kommentarer
Postat av: lovisa //foto

iii sötishundarna :D



sv; Hihi tack jentan :D

2011-07-19 @ 10:34:32
URL: http://lefoto.blogg.se/
Postat av: Olivia

Älskar din blogg, så himla fin :) <33 skulle bli glad om du kunde kolla min och slänga in en kommentar :D

2011-07-19 @ 20:32:37
URL: http://tassentussen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0