Stackars Kexet :(

Vaknade nyss av att Kex kom och pussa på mig som hon brukar. Så tog jag upp henne i knät och börja klappa lite på henne. Så satt jag där lugnt och fint och vi hade så mysigt enda tills jag började klappa på hennes öron. Herrejisses, vad jag blev rädd då! När jag klappade på öronen då skrek hon och började darra som en liten ekorre. Kollade på första örat, ingenting, luktade, nä det luktar inge illa, kände på roten, nä inte svullet. Gick över till nästa öra, ush, geggigt och rinningt JA, luktar illa, nja, kände på roten, svullen JA. Stackars lilla Kex. Sen låg hon där och darrade i mitt knä. I mina ögon ser det ut som en öroninfektion. Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma så att vi kan åka in med Kex till Strömsholm och få henne genom kollad vad som är på tok. Det värsta med det här är att jag har inte ens lagt märke till det, poff sa det bara. Ush, stackars Kex. :((


Så här glada är vi inte idag inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0