Norge

Fy och ush, vad hemskt allt detta är! Ibland förstår jag inte hur folk tänker och det här är precis ett sånt fall då jag inte gör det. Att först förstöra och döda människor geonom en bomb och sen åka ut till ett ungdomsläger och skjuta ner 84 personer ansikte mot ansikte! Jag förstår inte, hur kunde han, stå där se alla, höra deras röster, kanske till och med få se dom le, och i nästa stund se deras ansikten förvridas i panik, se tårar falla och höra deras skrik. Se alla dessa människor ligga döda på marken och sen att han är stolt över det han gjort, hur!? Kan han inte se vad han gjorde mot dom, mot deras familj! Jag kan inte säga att jag vet hur det känns men jag lider med dom, med alla familjer som mist en av sina nära. När jag lästa det HÄR inlägget, det var då jag började förstå att det faktiskt va sant det som hänt...
För Norge...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fruktansvärt, omänskligt och sinnessjukt är vad det är. Finner inga ord för hur hemskt det är. Och alla föräldrar, släktingar och vänner. Jag fattar det inte.

2011-07-25 @ 20:47:53
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Carro

Fint skivet!<3<3<3

2011-07-26 @ 11:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0