Metallapporten

Titta, titta, titta på det här!!



Tejpade som sagt metallen för någon dag sen efter att jag fått det bästigaste tipset ifrån Lovisa Björkman och jag kan säga att det gjorde susen!! Från att knappt ta den och om hon tog den så var det ett vääldigt tveksamt greppande och trav tillbaka till det här. Nu vill hon till och med leka med den och hon tar den självmant om den ligger framme!! Supertejp! Yeeeeeeey, hoppas nu bara att det håller i sig! Om någon vecka ska jag ta bort lite tejp så att den inte blir lika mjuk att bita i längre. Så tar vi det en liten bit i taget.
I måndags tränade vi också vittringsprovet igen. Eftersom att Kex har väldigt lätt för det så provade jag att köra på elitnivå, när någon annan tar pinnarna men hon ska bara ta den som jag har tagit i. Så Felicia fick äran att ta och lägga ut pinnarna. Och vet ni vad? Kex klarade det galant!! Hon nosade av alla pinnarna och så plockade hon upp den som jag tagit i också. SuperKex!

steg förflyttningar

Igår tränade vi nere på fotbollsplanen när dom spelade fotboll. Kex brydde sig inte så mycket. Kollade lite på den där bollen som annars är väldigt frestande att leka med men när vi började köra var koncentrationen på uppgiften hon fick igen ;)
Nu är det bara platsliggningen och fjärren kvar och massa finputs på de övriga momenten. Sen så! Kanske är vi ute på planen innan 2012! Vi satsar på det!!! ;))

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggt! Kex verkar vara en riktigt härlig lagotto :D

2011-07-13 @ 21:51:32
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0