HP, BIR OCH BIG!

Idag har varit en rätt så bra dag än så länge. Kom hem för två timmar sen efter att ha varit ute och gått en mil med Kex och Zenta. Det var riiktigt skönt idag! Solen lyste så fint in i ögonen på oss, härligt! :)
Nästa vecka är det prao. Kommer bli skönt att få sluta så tidigt varje dag. Ska bli spännande och se hur klasserna fungerar. Sen jag var på FUL1 är det lite roligt att se hur grupper fungerar. Haha, jag är lite små störd så där ;)
Men, man fååår vara det! Nej, nu ska jag umgås lite med Erike och Filip. Har ett ben kvar på Kex som inte är kammat. Är jätte jobbigt att kamma ut alla hennes tovor nu. Hennes päls är ju hur tjock som helst!! Ska klippa henne imorgon så kanske det blir lite bättre.
Innan jag stänger ner hade jag tänkt gratta Lisa och Toya till en super utställnings debut! :) GRATTIS till HP, BIR OCH BIG! Ni äger :D


Kevin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0