Som sega skumtomtar

Imorse så gick vi upp rätt så tidigt för att vara på klubben kl. 10. Eller rättare sagt så var det bara jag, Kex och Ida som kom upp. Mamma och pappa var som sega skumtomtar som inte alls tänkte gå upp. Tänk att det är en helt annan sak om dom ska i väg någonstans. Då är det snabba ryck som gäller. Hur som helst så satt vi inte i bilen fören vid 10. Då förstår ni vad jag menar va!? Hundarna hade inte heller varit ute så det första jag gjorde var att ta ut dom när jag kom till klubben. Sen så gick jag bort och hjälpte till med hindrena. Hann tyvärr inte hjälpa till så mycket. Men lite i alla fall! Tur att Jennies pappa och bror, Mini, Kjell och Leif var med och hjälpte oss. Annars hade vi aaldrig fått bort alla hinder. Särskilt inte dom som hade fryst fast i marken.
När allt var klart så passade jag på att träna lite med Kex. Idag gick det sådär. Men, men man kan ju inte begära att de ska vara på topp jämt.
Imorgon blir det att gå upp tidigt. Ush, måste börja vända på dygnet nu. Är ju skola på tisdag. Jag längtar verkligen inte tillbaka till skolan!! Jag orkar inte med skolan!! Jag vill ha lov, jag vill inte alls gå tillbaka. Alla lov är alltid för korta! :( Vi kommer få värsta rivstarten med ett matteprov veckan efter vi börjat. Hur snällt är det då? Jag orkar inte med skolaaaaaaan! Skolan, Gå Och Lägg Dig!!

Kommentarer
Postat av: Karin

JENNY :O VI MÅSTE SES JU!!

2011-01-06 @ 18:22:26
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon! =)

vad ska du hitta på för roligt idag?

2011-01-07 @ 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0