Grädde på moset?

Gissa vad jag ska göra idag? Jag ska sätta på mig suuuper mycket kläder tills jag inte kan röra mig och sen åka ut och ställa mig med en utav shettisarna på ridskolan utanför Ica Ekängen. 4 timmar ska jag stå där. Huj, va kallt det kommer bli. Det snöar här också och är -15 grader som grädde på moset....
Varför säger man grädde på moset föresten? Vem vill ha det liksom. Jag skulle inte vilja ha grädda på mos, det skulle ju inte vara så gott. Skulle bara se äckligt ut men vem vet det kanske är gott. Någon som har provat?? ;)
Nej, men om jag tar på mig alla kläder jag har så kanske jag kan hålla värmen fast jag kommer se ut som en sumobrottare, hahahahah!
Vet ni vad, nu har jag inte tid med er längre! Vi hörs... om jag inte förfryser :(


Booooooll!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skulle vilja se dig som sumobrottare Jenny ;D <3

2011-02-24 @ 18:31:14
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 02:42:46
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0