Aj

Det blev ingen skola för mig idag. Åkte av igår när jag red och pangade huvet rätt in i ridhusväggen och så ner i backen. Kan säga att det gjorde himlans ont!! Sträckte till vaden gjorde jag också ordentligt. Men benet går att gå normalt med idag fast huvet är värre. Fick troligtvis en hjärnskakning. Det var en sketans smäll det där kan jag lova!! Men det är sånt man får vara beredd att ta när man håller på med hästar. Satt upp igen efter att jag vilat en stund på backen. Det kanske inte va det bästa jag kunde ha gjort men jag tänkte så här att "tänk om busen skulle få för sig att göra likadant med någon annan också. Tänk om dom skulle bli jätterädda och sluta rida för det." Det var så jag tänkte så jag satte upp igen och red klart lektionen. Efteråt mådde jag vill lite mindre bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0