Mot Vilsta!

Hallojsan!
Kom hem för någon timme sen ifrån Herrfallet där jag varit på klassresa. Nu ska jag äta lite till innan springer ut med dom två doggsen som är hemma, packa om, leta reda på min försvunna klicker (min klicker rymmer hela tiden, suck...) och se om jag kanske kan hinna städa rummet också. Tror ni jag hinner allt på ungefär 3 timmar? Det tror inte jag. I alla fall inte den där städa rummet biten, hehe ;)
Ha det bäst, nu kommer ni få en massa nya kort att kolla på när jag kommer hem, kameran ska nämligen med!
Ni kan ju föreställa er en helt underbar bild ifrån Danmark här. Har fortfarande inte orkat ladda upp dom. Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ser fram emot ett låångt (känn pressen ;)) inlägg när du kommr hem!

2011-08-27 @ 03:09:40
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: mia,love&carma

Tack söta du för dina pepp ord ;-)) hur går det med filmen ?? har du skickat in???

2011-08-28 @ 18:24:48
URL: http://www.briard.mia-co.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0