Blö

Idag har det varit en för äcklig dag!! Ush, å, hå! Första långdagen i skolan. Min koncentration sög på de flesta lektionerna, sista lektionen var matte vilket inte var så smart då jag var hur supertrött som helst och då jag hatar matte över allt annat, jag inte fattar nånting så satt jag där inne och försökte räkna medan jag försökte döja tårarna som föll på grund av frustrationen jag kände. Och det är inte kul att gråta inför massa människor, riktigt pinsamt faktiskt. Det värsta av allt var att det vi räknade på var ur 8ans bok.
Gick hem när skolan slutade utan att säga ett ord till nån. Jag kom hem och var inte hungrig men tvingade i mig något att äta i alla fall bara för att få äta liksom, haha, sen så var jag supertrött men kunde inte vila så då skulle jag göra glosorna som ligger på glosboken, då kan ni ju gissa vad som hände? Jo, just glosboken fungerade såklart inte just då. Så då kunde jag inte göra glosorna heller... Nu börjar Jenny bli stressad av någon anledning. Just då kom lilla jag på att jag missat att anmäla till Högbo utställningen. Skitkul! Tillslut lyckas jag nästan somna och då ringer telefonen, nice!!
Ikväll åkte jag och mamma ut till bruks jag tränade lite med Leif och det gick skit, skit, skit! Det måste varit det sämsta i världshistorien. Sen så funderar jag mer och mer på talangtruppen och blir mer och mer osäker på om jag ska skicka in. Är jag redo för det? Det känns inte som det... Filmen som ligger uppe på youtube är i alla fall inte rättvis mot Kex. Enligt Leif ser det inte ut sådär egentligen. Men ja som sagt. Jag vet inte hur jag ska göra längre, har nog egentligen aldrig vetat...
Nu måste jag försöka tvätta alla mina smutsiga kläder i våran trasiga tvättmaskin och se om jag får torka golvet hela natten eller om rören håller. Hoppas att dom håller annars får jag gå i pyjamas till skolan imorgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0