Onsdag



Jag är sjukt trött idag. Började med att pappa väckte mig halv sju. Jag släpade mig ut med Kex, åt frukost och gick till våran värsta skoldag på schemat. En dag där vi har alla ämnen man kan ha! Förutom slöjd och hemkunskap och bild. Onsdagar suger verkligen. Sju lektioner har dom pressat in på en 13.50 dag! Så om jag inte var trött när jag gick till skolan så kan ni ju gissa om jag var det när jag kom hem igen. Efter skolan gick jag ner med Kex till fotbollsplanerna. Det gick inte så bra idag när vi skulle köra lite lydnad. Körde bara rutan, framförgående och apportering. Misstänker att hon kände att jag var trött. Sen tycker jag att det går så himla segt när man ska lära in nya saker. Vet inte varför, vill bara få det överstökat. Såklart märker Kex att jag inte tycker att det är så super kul och tycker då själv att det här var ju inte så super roligt. Jag vill bara få det överstökat. Fast jag vet mycket väl att det inte är någon som helst idé att stressa igenom inlärningen. Vad tjänar man på det egentligen? Jo, jag vet. Problem längre fram. Och tro mig dom är inte roliga! Så nu tar vi det sakta framåt med rutan. Jag vill att den ska sitta ordentligt. Så det är bara för mig att ha tålamod. Det ordnar sig säkert. Vi tar den tiden vi behöver, vi har ju all tid i världen! ;) Nej, nu ska jag släpa mig iväg ut till klubben och valpkursen...


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vilken fin blogg du har Jenny! :D

2010-09-12 @ 18:07:54
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi, ja det är den blåa som är markerad ^^

2010-09-13 @ 20:30:04
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0