Ha, fotbollsplanerna ger resultat!


Så här 'trött' är man efter en rolig kväll på klubben. Eller, nej, okej matte tvinga mig att ligga så här så att hon kunde ta kort ;)

Kom hem från klubben för ungefär tre timmar sen. Det gick super bra på träningen idag. Både på spåret och lydnaden! Lite som behöver finputsas på i lydnaden men lite avdrag får vi räkna med på vissa moment, inte mer med det. Ska bli så spännande att tävla i något 'nytt'. Varken jag eller Kex har någonsin tävlat i appellen förut. Förutom träningstävlingen på klubben då men den räknas väl inte? Vet ni vad som var lite kul då? Kom fram en, förlåt har glömt namnet, kvinna till mig och sa: "Här har vi vinnaren! Jag tror ni kommer vinna den här tävlingen, jag tror verkligen det!" Sånt är ju alltid kul att höra, man blir så himla glad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0