Folket



Sitter här hemma med mormor, Ida plus hundarna och kollar på idol. Mystigt. Idag är det äääätligen fredag. Älskar fredagar! Super kort dag i skolan så man har nästan hela dagen på sig att göra en massa annat som inte alls har med skolan att göra. Så idag var jag och Kex ute och sprang med Felicia. Så himla skönt efter att man har sprungit. Den där trött-i-benen-känslan. Efter det kom tidningen folket hit och intervjuade mig och Kex. Så håll utkik i folket imorgon! Hahaha, nu har jag och Kex varit med 3 tidningar på midre än en månad. Najs, hahaha ;)
Imorgon vill jag ut till klubben. Får bara se hur jag ska komma ut dit? Eh, det löser sig! Om jag kommer ut dit ska jag i alla fall träna med Bella och Floyd kanska Malin och Pingla också om jag hinner ut dit innan dom har åkt, fun, fun! :)
Om en vecka ska jag och Kex ut och tävla igen! På hemmaplan den här gången med. Lk1 är det den här gången. Har tänkt köra upp så att vi får ett Lp1 medan vi tränar in Lk2. Då håller vi igång tävlingen och visst skulle de se lite snyggt ut om Kex skulle heta Lp1 Hesiodos Kiss me Kate.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja det ser snyggt ut, bra att du tränar in de andra momenten under tiden, det tror jag är det bästa sättet att göra det på =) så att ni inte stannar i träningen

Du får länka till artiklarna i tidningarna för oss som inte har dem.. =)

kram

2010-10-09 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0