Update


Ice-Rossi valp. Tik.

Oj, här behövs en uppdatering.
Igår var näst sista gången på valpkursen. Både skönt och tråkigt. Skönt för att man kommer slippa en del taskiga kommentarer och tråkigt för att nu kommer jag inte få följa valparnas utveckling lika mycket. Det har varit väldigt intressant att se hur valparna växer och lär sig mer från vecka till vecka. Jag har också lärt mig super mycket.
Kex utveckling går också framåt. Hon har redan nästan lärt sig de nya Lk2 momenten. Så himla kul när träning ger färdighet!! Var ute imorse och tränade med henne på morgonprommisen. Det gick bra. Dock regnade det men Kex går faktiskt nästan bättre i regn. Hon bryr sig inte. Förutom om det är super varmt ute, då blir hon väldigt trött. Så duktig blir man när man tränar i alla väder! ;)
Nej, nu ska jag plugga engelska. Så himla kul jag dööör av glädje ;(


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

jag vill ha en valp =D sååååå söt

2010-10-08 @ 00:36:20
URL: http://www.lagottoarwen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0