Tack mamma


Min söta glada lilla hund

Idag är jag sjuk. Inte. Kul. Alls :(  Tack mamma vänligt av dig, haha.
Usch, nej det än inte alls kul att vara sjuk! Att vara hemma är super tråkigt och man kan inte ens gå ut och träna hundarna. Det här suger. Men man kan ju inte göra så mycket annat än att vila och stå ut med snor och hosta. Nu på förmiddagen har jag suttit och pillat lite på en ny bloggdesign. Hoppas ni gillar den. Jag är rätt så nöjd. Förutom att ha fixat lite med bloggen så har jag gjort läxor. Har tyvärr inte hela mitt skåp här hemma så har inte kunnat göra så mycket men Lousie kommer sen när dom har slutat och lämnar resten ;)
Imorgon ska jag vara frisk, bara så att ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0