Skendräktig


Mini Kex :')

Kom hem från en liten springtur för en stund sen. Super skönt att springa nu när det inte är så himla varmt. Särskilt idag då jag har suttit inne nästan hela dagen och gjort en massa läxor. Ush, alla lärare ska ha sina prov just den här veckan och nästa vecka. Super kul! Och de lärare som inte har satt prov den här veckan eller nästa vecka var såklart (!!!!!!!) bara tvugna att lägga in en läxa också. Härligt. Hur som helst var det skönt att springa verkade som om hundarna håller med mig. Just nu ligger de och sover vid mina fötter.
Kex är skendräktig. Har hon varit ett tag. Hon har till och med mjölk. Hon går runt och piper och letar efter sin 'valp'. Så jobbig, hahaa, stackarn vet inte vad hon gör :( Hoppas det släpper lite tills på lördag. Då får ni komma och heja på mig och Kex. Kl. 9.00 går vi ut på plan och kör Lk1. Vi får hoppas på ett förstapris så kanske Kex snart kommer hete Lp1 Hesiodos Kiss me Kate :D 


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

åååhnej hon är verkligen superskendräktig.. Arwen fick ju aldrig någon mjölk och pep bara en dag.. hoppas det inte blir värre för var löp som går, men jag har hört att det tyvärr kan bli så.

Det finns något som heter Galaktostop eller liknande på apoteket, men det vet säkert din mamma redan. Är hon vette eller djursjukvårdare?

kram

2010-10-11 @ 20:33:51
URL: http://www.lagottoarwen.blogg,se
Postat av: Annica, Malins mamma

Galastop kan vara bra, men du behöver ett recept från veterinär. Lycka till Jenny!!

2010-10-12 @ 02:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0